woensdag 8 augustus 2007

Hartslag

Ik luister en ik hou van het lied. Ik lees de tekst nadat ik foto’s heb bekeken van toen, wanneer ik er niet bij was. Alweer niet. Het verandert, zoals veel verandert doorheen tijd en door dingen die gebeuren. Het leven? Ja, ik denk dat het dat is.


To call for hands of above
To lean on
Wouldn't be good enough
For me, no

To call for hands of above
To lean on
Wouldn't be good enough


"Todos ven lo que tú pareces, pocos sienten lo que tú eres."
Volgens mij had 'ie gelijk.

5 opmerkingen:

Licht bewolkt zei

Jose Gonzalez, altijd goed.

Soet zei

je moet dat Spaans toch even lekker vertalen voor de zieligaardjes zoals ik

Eef zei

Iedereen ziet/velen zien wie je lijkt te zijn, maar weinigen weten/voelen wie je bent.

Soet zei

een beetje een cliché geworden
maar toch zo juist
(en is dat niet meestal zo bij clichés?)

Anoniem zei

En ik weet niet of ik helemaal weet/voel wie je bent, maar ik weet wel da je mijn allerliefste Eefje bent, en dat ik van je hou..
-xXx-